Monday, August 10, 2009

Lyssna på P1 mm

Ja då har man upptäckt P1. Här finns många intressanta program att lyssna på. Vetenskapsprogram, sommarpratarna, korrespondenterna mm. Nu har jag lyssnat så mycket att repriserna kommit i fatt. Lagom är bäst. Jag brukar annars lyssna på radio i samband med bilkörning men då har det sällan blivit P1.

Idag har det ännu en gång blivit besök hos kiropraktorn/massören. Det är bra på många sätt. Lite grann kan det också var subsitut för träning. Jag har märkt att ju mer jag tränar ju mindre är behov av massage. Man får liksom genomblödningen "gratis" när man tränar. Detta gäller väl dock endast till en vis punkt. Jag antar att elitidrottare använder massage relativt frekvent.

2 comments:

Anonymous said...

Fint att du lyssnar på lite mer kvalité. Skönt att det börjar kännas bättre. Kämpa på/ Pappa

Anonymous said...

Helt rätt x 2. P1 är en helt suverän kanal, ersätter tv:n och många tidningar.
Massage är en lisa för både kropp och själ. Med sund själ blir kroppen sund och vise versa. Det kommer nog bli en himla fart på dig snart!!!
Ha det
Malin