Friday, June 26, 2009

Tack, snälla







Tack för all hjälp, stöd, besök, blommor, fina ord under veckan som har följt efter det hemska som hände i midsommar. Bifogar bilder på de fina blommorna jag har fått. Det betyder så mycket. Det som har hänt är overkligt.

Familjen Gemzell transporterade ner mig hela vägen till Karolinska. Vilken service.

På sjukhusen fick jag en fin vård och som jag har förstått har operationen gått bra.

Sedan jag kom hem har Victoria vårdat mig i hemmet på ett fantastiskt sätt. Jag förstår inte hur man skall orka vårda sig själv hemma redan dagen efter operationen.

Jörgen flög upp från Skåne för att träffa mig. En ovärderlig vänskapsgest.

Det finns mycket att säga men jag sparar mina krafter för att läka mig.

2 comments:

Anonymous said...

I nöden visas verkligen vem som är ens vänner!
Ha det och välkommen tillbaka på banan
Malin

Anonymous said...

Hej Christian!
Träffade dina föräldrar på vår sydliga agronomträff i onsdags.
Gunilla och jag vill på detta sätt framföra våra hälsningar till Dig och hoppas på en snar förbättring.
Skönt för Dig att ha blivit av med skruvarna i munnen-de kan säkert vara till stort förtret, om de sitter illa till-men kanske ändå skönt att möjligeten till fixering finns.
Läser Din blogg ofta, men sommarewn har gjort att jag missat den ett tag.
Hälsningar med förhoppning om en snar förbättring.
Gunilla och Sven h´Atlas Johansson.