Friday, August 20, 2010

Inte så mycket att säga

Ja, vad skall man skriva. Denna vecka har innefattat återknytande av kontakter med ett antal arbetskamrater som är positivt. Tyvärr slutar vissa men så kan det vara.

För övrigt har jag överlämnat bloggmaterial från den skånske bloggaren och min bror till innehavaren av restaurang Abyssinia som uppskattade det mycket.

Bloggande inom vår familj har ett det visat sig ha ett mer långsiktigt värde allteftersom mera text och bilder produceras. Jag kommer ihåg att en tidgare chef sa "Jag vill känna draget av kompetensmassan", kanske lite konsultjargong men ändå.

Nu är det fredag och den första arbetsveckan är avslutad. Saker och ting sammansmälts på olika sätt. Igår när jag var ute och gick i villorna med Nisse i Råsunda mötte jag massa folk efter den senaste AIK-matchen. Inte såg jag något bråk som det skrivits om. Som vanligt är det ett fåtal som förstör för majoriteten.

No comments: