Sunday, December 09, 2012

Linus har blivit myndig.

Jag tittade i mina gamla almanackor idag. Fredagen 17 februari 1995 kl 21.15 kom tåget in till Mora. Det var första gången jag träffade Linus. Han var liten då. Jag stannade över helgen i lägenheten där de bodde.
Nu har det gått 18 år sedan dess och mycket har hänt och förra helgen hade Linus och Annika ställt till ett fint kalas med anledning av Linus myndighetsdag samt att Annika fyllde 48. Vi firade också min svägerska Anne Catrines födelsedag. Mycket firande.

Vi åkte upp denna vinterdag för att gratulera och deltaga i festen. Snön hade kommit på allvar men det gick ganska bra att köra. Annika hade lagat mycket god mat och vi var väl ca 15 personer från den närmsta kretsen. Mycket trevligt. Jag önskar Linus lycka till nu inför de slutgiltiga körkortsproven och hoppas presenten kommer att vara till glädje.  Det kommer att gå bra.


Bloggaren och den myndige.


Annika kämpar i köket.


Vi samlades runt bordet.


Hästarna samlades runt sitt "bord":)


Linus kollar in en av sina presenter.

1 comment:

Anonymous said...

Det var verkligen trevligt att vi kunde träffas alla hos Annika.God mat. Och mycket hurrande för alla födelsedagsbarnen. Hoppas vi får möjlighet att träffas så småningom igen. kram mamma