Friday, July 17, 2009

Nya dagar igen

Idag har varit en "stor" dag. Jag har varit på KS och tagit bort 4 skruvar som jag har haft i munnen. Skönt att slippa dem.

Senaste dagarna har jag använt min hjärna till en hel del jobbrelaterade tankar. Det är viktigt att kunna tänka på lite olika saker.

Jan Mårtenssons memoarer har jag också läst igenom. Ett spännande liv i bland annat FN och UD:s tjänst över hela världen. Dessutom är han deckarförfattare.

Nu är det fredag och det blir nog en lugn helg.

3 comments:

Anonymous said...

Vad skönt, nu kan du gapa lite större och ta lite större tuggor.
Det är nog nyttigt att skingra tankarna. Konstruktiva tankar har gjort underverk förr.
Jajamensam, Mårtensson är deckarförfattare och en bra sådan. Just nu läser jag hans senaste som jag förövrigt gav till pappa som sommarpresent. Jag tror faktiskt han har alla. man lär sig en massa om man läser Mårtenssons deckare.
Ha det
Malin

Anonymous said...

Det måste kännas bra att skruvarna är borttagna.Hoppas Du nu kan njuta av lite mat,som måste tuggas!Lycka till med träning av käkarna. Kram från mamma

Anonymous said...

Du får väl träna på tuggummi. Skämt åsido, jag gläder mig att det går framåt/pappa