Sunday, July 08, 2007

Start home makeover







De senaste dagarna har Victoria och jag arbetat med att tömma vardagsrum och kontor för att förberedda för våra hantverkarna som skall riva tapeter, göra grundjobb, sätta upp nya vävtapeter samt måla upp. Till detta tillkommer en del småjobb samt slipning och lackning av golvet i vardagsrummet. Skall bli härligt med 2 nya fräscha rum som sedan skall inredas på ett delvis nytt sätt.

Iallafall känns det nu jobbigt att tömma och bära så mycket. Det är nästa som att flytta igen. Svetten dryper på oss. Vi har hållt på i 3 dagar med detta. Mer info om utveckling, foto mm kommer på denna blogg.

2 comments:

Jörgen said...

Det var roligt att träffa er igen. Jag hoppas att rummen är klara när ni kommer tillbaks till Stockholm. Jag vill tacka för att du länkar till min blogg. Bloggen heter Susume-metoden.
Är det okey om jag länkar till din blogg?

mvh
Jörgen
(Susumejorgen.blogspot.com)

Christian Persson said...

Länka gärna till min blogg.

Christian