Saturday, September 15, 2007

Ett saknat inlägg










Pga datorkrasch mm har detta inlägg inte publicerats. Iallafall hände det sig ett par dagar efter att jag och min fru hade födelsedag att vi blev firade av min svärmor, min far den kände skånske bloggaren Sven Persson samt min broder och min svägerska. Min frus morbrors fru ärade oss. Detta skedde 18 Augusti i år.
Min svärmor bjöd oss alla på på Restaurang Yummy-Yummy på Kungsholmen som servar asiatisk mat. Mycket gott och trevligt. Vi fick även fina presenter som nya knivar av familjen Gemzell och miljöböcker samt presentkort på böcker. Av min fru fick jag en Dramatenbiljett som jag har beskrivet i ett annat inlägg. Mina föräldrar gick in och sponsrade den nya dator jag nu sitter vid.

Dagen efter så körde jag, min fru och far till utanför Nyköping för att besöka min syssling Henrik Brodén och hans familj samt för att visitera Stigtomta kyrka där en av mina anfäder var kyrkoherde. Kvällen avslutades traditionsenlig på restaurang Abyssina.

Det var ett par fina dagar.

1 comment:

Anonymous said...

Ja verkligen. Vi hann med en massa den week-enden/Pappa